.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستجات عزاداري مقررات ترافيکي را رعايت کنند

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن ايام سوگواري آقا اباعبدالله الحسين(ع) گفت : هياتهاي مذهبي و دستجات عزاداري هنگام دسته روي در شهرها و روستاها مقررات ترافيکي را رعايت کنند .

سرهنگ پاسدار" رمضان قاسمي " گفت : به منظور ايجاد سهولت در عبور و مرور و برقراري امنيت ترافيکي دستجات عزادار و محلهاي برگزاري مراسم سوگواري، رعايت اصول و ضوابط ترافيکي امري ضروريست .

وي اظهارداشت : لازم است به منظور جلوگيري ازحوادث ناگوار و پوشش ترافيکي ،مسوولان مساجد ، تکايا و حسينيه ها در مورد زمان و نحوه حرکت دستجات عزادار با رييس پليس راهنمايي و رانندگي در هر شهرستان هماهنگي بعمل آورند .

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان بيان داشت : اينگونه هماهنگيها سبب مي شود تا نسبت به جلوگيري از تردد وسائط نقليه مزاحم و هدايت ساير وسائط نقليه به هنگام تردد دستجات عزاداري از معابر اقدام شود .

سرهنگ " قاسمي " اضافه کرد : براي پيشگيري از تصادفات به هنگام دسته روي عزاداران حرکت يک دستگاه خودروي چراغ گردان دار به رنگ نارنجي در 70 متري جلو دستجات و يک دستگاه خودرو چراغ گردان دار در فاصله 100 متري عقب دستجات عزادار لازم و ضروري است .

وي گفت : به لحاظ محدوديت ديد رانندگان در شب و استفاده عزاداران حسيني از البسه سياه رنگ وقوع تصادفات ناگوار در مسير دستجات عزادار بويژه در معابري که فاقد نور کافي است ،محتمل است که بايد به اين موضوع خطرناک توجه شود .

وي از مسوولان هياتهاي مذهبي استان خواست چند نفر را به عنوان انتظامات در قسمت جلو و عقب و پهلوي دستجات عزاداري ملبس به جليقه شب رنگ انتخاب و همراه نمايند .

وي همچنين از مسوولان هياتهاي مذهبي خواست از سوار کردن و انتقال عزاداران با وانت يا کاميون به طو ر جدي خوداري کنند و ضرورتا از اتوبوس و ميني بوس و سواري در جابجايي افراد استفاده شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.